Tjenare kungen!

Hej igen!

Nu är man vaken iaf. lr ja det har jag ju vart ett bra tag nu... Albin vill ju såklart inte sova när han får vara hemma från
dagis.. Han var ju sjuk igår så måste han vara hemma en dag innan han får vara där.. Vilket också leder till att jag inte ha kunnat åka och träna igen vilket inte gör mig så glad.. Men fundera på fråga bea om hon kunde passa han en stund när jag träna lr får jag göra ett försök igen och ta med honom.. sist gick det inte alls nå bra han skulle typ sitta i mitt knä när jag skulle springa på bandet och ni kan ju gissa hur lyckat det var?!  Sen vill jag ju träna idag med. Aja nog om det. Sen så åt jag aldrig nå godis igår duktiga jag hehe.. :p få se hur länge det håller...

Vad händer annars idag då? inget alls antar jag ska väl sitta här tills det växer mossa på mig.. så jävla tråkigt finns aldrig något att göra.. lr det ska jag göra.. ringa banken och kolla upp med lån och sånt när man inte har fast jobb.. För nu ska jag verkligen ta mig i kragen och göra det där jag alltid velat gjort eller ja sen jag var typ 12 år så kanske borde vara på tiden någon gång nu..

Alltså varför går det inte bara att glömma? Känns som det alltid är så lätt för dom. Varför ska man alltid gå på nitlotter gud så less jag är.. Går som inte tänka på något annat, fan också...

"Ibland är det bara för mycke för mig, ibland är det bara helt fel, skulle vart någonting på en helt annan plats, skulle vart någon helt annanstarns"

puss hej


Varför kan inte allt bara vara som förut?!

Kommentarer
Postat av: carro

en dag kommer det gå över för dig också, tro mig :)

2008-01-24 @ 16:41:03
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0