you´ve changed!

hejhopp alla glada :)

tycker jag har en rätt tråkig inledning jämt.. lite tjatig kanske ;)
Jaha igår jobba vi hela dagen då typ.. Det gick hyffsat fort på parken endå.. sen så var det gladan det
var faktis en rolig kväll på jobbet specielt slutet hihi ;)
Idag ska vi ju storstäda här hemma, jippi liksom har precis vaknat så känner mig lite sliten..
Men så är livet för en rockstar haha.. Fan vad jag längtar till fjällen om det nu blir av men jag tror ju det iaf..
afterski och party och backen hela dagarna hehe fin fint det :)
Ska ju lägga ut bilder från äventyret men har inte orkat än tar sådan jävla tid.. så jag gör det nästa gång hehe...

 Nanko- lucky you (jävligt bra)
Don carlos-You´ve changed
 Juanes- La camisa negra
 Las cricket rebel- Oh jah
 Dogge doggelito- Kärleken är svår
*Enrique iglesias- do you know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0