det regnar och regnar...

hejhopp alla glada!

jaha vad har man gjort idag då. jobbat på gladan under lunchen.. har ju börja jobba där på dagarna nu..
det går kanon har jäkligt kul med dom jag jobbar med :) det enda som är ett minus är man står där nere på gladan när det är fint väder med sol ute men vad ska man göra. Sen när jag slutat var jag med kikki på stan köpte en skit snygg ny skjort tröja :) sen så åkte vi upp till adde en sväng och prata med han och R. sen så åkte jag kikki och mormor och kolla på syrran som hade sin bal idag. hon var jätte fin. sen åkte vi vidare och kollade på korp fotboll.. sen blev det en pizza på träffen med tommy pajen och kikki :)
sen måste jag skriva om hur jävla sugen jag är på börja lira fotboll igen. känner verkligen ett sug efter det nu.
försöker få med mig sandra också. så ska se om man kan börja lira i något lag här snart...
får se om något sitter kvar hehe..

vad har man gjort mer då? igår var vi och kollade på fyllebrännbollen, fuck vad gammal man börja känna sig alltså.. var fan tre år sen jag tog studenten känns helt sjukt faktis.. vart har tiden tagit vägen?

sen har jag kommit fram till något.. nu skiter jag i dig.. nu stänger jag av.. nu känner jag att bägaren har svämmat över. så nu är off knappen på...
nu ska jag börja fokusera mig på att ha det kul och skita i alla andra... är så les spå er falska människor så det helt sjukt.. den ena är fan värre än den andra.. hoppas det känns bra när ni lägger er på kvällen...

puss hej

     

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallå där! :)
Har precis slutat med fotbollen men jag spelade med Kramfors damlag. Lirar i div3, men vi har även ett b-lag(div.5). Tränare och nummer till dom hittar du på http://kramforsalliansen.com/. Ska nog inte vara nån fara att ni kommer o lirar lite :)

2008-06-04 @ 23:55:09
URL: http://lenadahlberg.bloggagratis,se
Postat av: Lina

Ja tiden går snabbt, snart är vi kärringar =P

2008-06-07 @ 08:50:26
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0