födelsedags barnet :)

hejhopp alla glad.

Idag har det vart en bra dag.. tack för presenterna och trevligt sällskap.. familjen var här och sen vännerna.. alla är så snälla kommer med presenter.. sen vart jag glad när jag fick träffa dig med :)
Sandra och bettan var här med present med.. tack tjejer ni är så snälla.. :) dom åt lite tårta med haha.. :P Kikki fick jag vin av tack gumman :)
imorn börja man jobba klockan nio ppå morgonen till tre på natten.. lr ja jag har en timnmes rast  på eftermiddagen hehe.. så bli en lång dag.. men det bli nog bra.. har världens snällaste mamma och mormor som ska vara barnvakt i helgen när man jobba som ett tok.. bli inge fest för mig.. fast det gör inget jag håller mig till midsommar.. som blir i umeå med sandra och stefan och hans vänner kommer nog bli skit skojj...

vad hänt på senaste då? jag ha börja spela fotboll i damlaget här i kramfors.. jag och sandra har tagit tag i det igen.. men har vart riktigt skojj och träna.. även om det känns som lungan ska ramla ut och tekniken är skit.. men det kommer väl tillbaka.. men brudarna är väldigt snälla och roliga.. så det känns bra :) sen har jag blitt förtjust hehe ;) men inge mer prat om det.. är lite hemlighets full jag hehe...

ne ska lägga upp lite pics från idag.. men lär väl skriva på söndag känns som kommer bli lite tid till bloggande ihelgen..

puss hej


           

Kommentarer
Postat av: carro

hej!:D haha, tack så mycket! usch, jag vill inte tänka på det;) Kramkram!

2008-06-12 @ 23:01:57
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0