Ge dig nu!

hejhopp alla glad..
ja man är vaken fortfarande. har tvättat till nu ååh känner mina ögonlock är väldigt tunga nu..
Men ska alldeles strax gå och sova.. har packat mina väskor så nu är allt klart inför imorgon typ..
Har lite skor och sånt jag ska försöka få med också, hur nu det ska gå till?! Allså det helt sjukt vad jag över
packar jämt alltså.. nu har jag kläder med mig för en månad typ.. ska liksom bara vara borta fyra dagar hehe
men men.. idag har jag bara jobbat som vanligt. mina arbetskamrater är så roliga så det är roligt att jobba.
dagen går fort liksom.. imorn ska jag och färga håret lr ja utväxten.. sofie hade ingen tid så fick av carro som är där nu. hoppas det blir bra. sen ska jag fixa massa andra saker imorgon med.. så känns som kommer bli en stressig dag.
kommer kännas skönt när man sitter i bilen påväg upp. Fan vad skoj vi ska ha sandra. känns så jävla roligt att göra något annat för en gång skull.. :) vi får väl se vad som händer där uppe, känns så sjukt.. aja ett annat problem är att både min digital kamera och sandra är det nå fel på.. vad fan? vi måste ju dokumentera resan så detta måste vi lösa på någpt sätt.. :) ¨Hur är det annars i mitt liv då? allt är på rosa moln för tillfället. du är så himla söt :)

ne nu ska jag sova så man orka upp imorn.. får se om jag kan uppdatera något innan söndag...

puss hej

"don't know where to start
I don't know how to handle a complicated heart,
Even if you want to go alone
I will be waiting when you're coming home
And if you need someone to ease the pain you can lean on me, my love will still remain"

Kommentarer
Postat av: Anonym

är killen du vill ha upptagen?

2008-06-18 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0