klant skallen ja!

hejhopp!

jag är då en riktg klantskalle, idag har det inte vart min dag på jobbet.
lite less man är då, först ha jag skärt mig två gånger i samma finger svider som tusan,, :( men det är inte det värsta,
utan när jag ska diska som jag alltid gör i slutet av dagen. då sprätter dte vatten över hela mig. inte tänke rjag mer på det.. men sen när jag går ut från jobbet då ska jag kolla på mobilen då är den sten död... lite less man blir.
går jag till expert och frågar dom, dom kommer fram till att det är en fuktskada men ja :( men dom trodde att det bara kunde vara batteri som är trasigt.. så måste låna någons batteri och kolla. men kommer inte på någon förutom kikki. men vart är dum när man behöver dig då mongo? :p hehe ne men du kommer väl hem imorn får jag testa då. så då får man köpa ett nytt batteri.. men det värsta är att jag inte ha rnå nummer alls på denna mobil jag har just nu.. alla ligger på den gamla lite less man blir., kan ju inte få tag på nån... :(

igår då agerade jag två barns förälder det var skojj.. gick riktigt bra. tog jätte söta kort på thea och albin när dom kramas (första gången dom gjorde det) och när dom stod höll handen.. ska lägga ut bilder sen när min andra mobil funka eftersom dom ligger på den :( har ju så mycke minnen på den så jag måste få gång i den. håller tummar och tår alltså..

imorn då ska man jobba som vanligt börja åtta som man typ gjort hela veckan lite slut man är. var ju redan trött i måndags efter helgen hehe,, sen jobba man lördga natt med.. men sen till veckan så är det ju snart gatufesten fan vad skoj det ska bli längtar som fan alltså. måste ju bli en tre dagar alltså.. men känns endå lite tråkigt. en perosn som fattas ju :( har ju vart på vart enda gatufest med dig sen jag fan var liten ju. och nu lär det ju inte bli så.. komme rkännas så tomt.. du och jag har ju alltid så jävla skoj .. aja känns jävligt surt faktis..

ne nu ska jag sova så man orka upp imorgon..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0