stadsfest!

hejhopp!

nu sitter jag här har nyss vaknat lyssna på lite soft kalle baah :) jävligt nice.
ska strax åka till mamma ska man väl glida på stan en sväng innan man börja jobba klockan fyra igen..
fy fan vad slut jag var igår när man slutade klockan tre.. hade jobba sen klockan nio på morgonen liksom..
Men det blir ju money iaf. sen fick jag ett litet sjuk sms när jag jobbade.. men vi får väl hoppas det blir kul iaf.
ska ju bli roligt se hur du är. Aja nog om det,.. hmm känner mig mindre sugen på att jobba ikväll är fan trött i fötterna och kroppen huua.. sen är det fotbolls träning imorn  hehe känns lite drygt faktis :P Ikväll spelar ju svergie match med.. heja heja sverige.. aja nu ska jag göra något vettigt.. uppdater imorgon.. nu kommer lite pics från jobbet ifår.. på min lite sjuka chef hehe ;)

puss hej


   

Kommentarer
Postat av: William

Fin :P

2008-08-05 @ 23:50:30
URL: http://saabturboapc.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0