young girl!

hej mina kära läsare..
denna sena uppdatering kan jag bara skylla på skit kramnet.. har fan inte haft något intrenet sen torsdags..
har vart så arg här hemma för jag har trott det varit något fel på datan och sånt. har varit på väg ett antal gånger att kasta ut den genom fönstert men sen ångrat mig.

Jaha har väl gjort endå rätt mycke sen jag skrev sist., har varit och badat två gånger en gång i grunsta med tommy adde och kikki.. men blev inte så mycke bada då för det var så jävla kallt. så busa mest och skvätte ner dom andra hehe..sen idag har jag vart i gissjö då blev det bad iaf. var riktigt skönt i vattnet faktis.. fast jag var ju sist ner ehhe :P var jag,kikki,tommy och pajen. sen bli dte nog bad imorn med, jocke ringde ville bada sen så var kikki på också så. sen har fått veta hur jag ska jobba på stadsfesten det är inte nådigt vill jag lova, fredag jobbar jag 16 timmar.. sen lördga jobba jag elva timmar tror jag så hehe :) bli inge stadsfest för mig.,. men jag bry mig inte så mycke.. man har ju gatufesten och se fram imot sen så har jag och sandra blivit bjuden på fira midsommar med stefan och hans kompisar i umeå så det ska bli jävligt skoj :) Vad har jag gjort med har jobbat hela helgen, har väl inte vart något jätte drag på gladan ihelgen men men det funkade. Sen ska jag börja jobba på gladan på veckorna med.. skulle ju börja imorn igentligen men gisssa vem som gått och fått vattkoppor helt plötsligt? jo lilla albin serni. så har jag inge dagis till honom så då blir de ju svårt. fast albin åker till frege imorgon så då kan jag jobba dom andra dagarna. Det är så synd om albin han är värkligen typ täckt av vattkoppor :(

Fick även ett telefon samtal i igår som kändes lite konstigt. försökte reda ut lite saker men.. som vanligt kommer alltid allt annat i mellan.. hur vill du ha det? vill du lr inte? ge mig ett svar. Hur svårt kan det vara, ja lr nej?

nu står det helt stilla i huvudet helt plötsligt när jag ska skriva aja lägge rut lite pics ni kan kolla på iställe :)

puss hej

             

Kommentarer
Postat av: elin

helt otroligt att du hinner ta första doppet före mig :O

2008-06-02 @ 14:56:48
Postat av: Lina

Härligt med bad, vi badade också förra veckan faktiskt =)

2008-06-03 @ 20:41:04
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0