fattig bonddräng...

hejhopp..

gårdagen gjorde jag väl inte allt för mycke förutom att jobba.. börjad emed att jag träna en snabbis innan jag började jobbade på gladan klockan 10.. sen var jag där till tre.. hämtade albin och åkte hem och tog det mest bara lugnt innan man skulle göra sig iordning för jobba på karaoke night på gladan.. så vi åtta åkte man mot gladan...
Det var väl inte allt för mycke folk igår men det var väl okej.. kom hem vid två kände mig helt slut...

idag vakna albin rätt tidigt och ville kliva upp.. vi har käkat mackor med stekt ägg mumma :)
Sen har "vi" kollat på rasmus på luffen haha lr jag igentligen för albin tycker inte filmen är nå bra..
men jag tycker den är riktigt bra.. kul att kolla och på barnfilmer och drömma sig bort.. kanske man ska bli
luffare?! dom verka ju ha det riktigt bra i den filmen :) nu sitter jag här iaf och lyssna på massa astrid lingren filmers musik hehe.. mors lilla lathund sa ingen kan så bra som jag, men tycker du som jag tycker du som jag så gör vi det en annan dag lalalalala... hehe.. tönt man är ingentligen.. lr man har barnasinnet kvar kanske man ska säga istället.. Sen ikväll ska man jobba på gladan igen.. Känner mig inge vidare motiverad men vad ska man göra :P sen kanske vi ska åka lite pulka i dynäs fast det är lite drygt väder ute, snöstorm typ.. jag vill ha sommar NUUUUUUUUUU! Kanske man ska ta åka sola sen så man kan låsas att det är lite sommar hehe...
imorn kommer familjen byström från sundsvall och hälsa på det blir kul.. ska vi alla träffas hos mamma... :)

aja ne nu ska jag ta en dusch så man blir människa någon gång..

går dagen bjöd på denna komentar till mig hahaha " Älska du mig inte längre, huhuuu.. Din Häxa.. haha ja vad säger man hehe :P

Jag forfarande deppig vet inte riktigt vad det är med mig igentligen har varit extra nere och tankesprid dom senaste dagarna.. varför måste man sakna en människa så mycke.. vart är on/off knappen på känslor? berätta det för mig någon?! aja slut snackat om det nu...


puss hej


 Folk vill bara ha tjejer med lockigt hår.. Inte en pojke med blont rakt hår...


Kommentarer
Postat av: carro

haha jo jag vet, jag kommer dö! ;D aha okej :) men åh, jobba påsk låter inge kul :) kramar!

2008-03-08 @ 14:12:35
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

vi får försöka uppfinna en on/off knapp :)

2008-03-09 @ 21:08:03
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

haha, sant!;D jadu.. det vette tusan! :D Kramar!

2008-03-10 @ 17:30:39
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0