gloria gloria....

hejhopp alla glada...

Igår jobba man på gladan sen åkte jag och träna och där var tres så vi tränade typ tillsammans :)
Sen åkte jag och hämta bea,gustav och veronika i dynäs.. sen åkte vi hem hit och baka bullar.. lr ja veronika baka.. jag tog hand om lill gustav, han somna i min famn hehe :P
Sen skjusa jag hem dom.. så kom ida som vart i afrika i två månader.. fick man höra om hennes resa..
snacka om intryck hon måste fått.. riktigt spännande och lyssna på vad hon hade och berätta...
sen berätta jag och bea om senaste skvalleret i kramfors vilket inte var mycke.. tillsist så åkte skolkatalogerna fram glodde vi lite i dom haha.. snacka om länge sen man kolla i dom.. sen åkte hon vid halv tre.. så bea och jag gick och la oss.. somnade vi tre typ.. sen ringde klockan vid klockan sex men kom inte ur sängen förns halv sju.. sen ner till gladan till klockan sju och fixade 120 mackor.. sen upp till bollsta där vi vart hela dagen och jobba.. slutade vid halv fyra.. så åkte bea och jag och sola igen.. åhh känns som man sola lite för mycke nu.. nu har man duschat och fixar sig inför kvällens jobb.. börja vid åtta.. ikväll när man sluta lär man vara rätt död..

men längtar som fan till imorn.. då ska vi brudar ut i sundsvall och parta för bea fyller ju 21 på söndag.. grattis stumpan i förskott :) Det blir jag,bera,ida,tres och jenny som åker ner och träffar upp camilla där nere.. så vi är sex härliga brudar som ska ut och göra stan osäker hehe.. ska bli så jävla skojj.. kameran kommer vara med i högsta hugg så ni får se sen hur kul vi haft :) Var som ett tag sen man var ute så många tjejer.. fan vad kalas vi ska bli.. fast vi ska supa ner föddelsedagsbarnet mest ha jag bestämmt nu haha... :P

sen söndag så blir det föddelsedags firande här hemma.. :)'

ne nu ska jag sminka till mig och fixa mig för ikväll.. ha en godkväll alla :)

puss hej

"hoppas det går vägen"


Kommentarer
Postat av: carro

hahaha aa det lär ni ju göra :D men det blir nog himla skoj!:D Kramar!

2008-03-15 @ 01:31:43
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Sandra

Kul:) då kanske vi ses där! Ska du åka md Anita eller!? Annars får du ju åka med oss:)

2008-03-19 @ 16:58:00
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: Beet

Men gud, det är lugnt, klart jag förstår :) vi hörs nåt när du har tid och om inte annat får vi ta och hooka upp nåt i helgen :) puss&kram!

2008-03-19 @ 19:36:39
URL: http://beet.bloggagratis.se
Postat av: Spetsen

Det är jag Bettan och syrran. Vi ska ta morsans combi:) vi tänkte åka rätt tidigt tror jag! Men ni får ju få plats om ni vill, det blir lite trångt med det går nog bra!=)

2008-03-19 @ 20:42:08
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0