It´s a heart ache...

hejhopp mina darlings...

Nu sitter jag här igen och förösker uppdatera min roliga helg lr?!
Nu kom jag int eihåg när jag skrev sist och om vad sån nu kanske jag skriver om allt igen hehe :P
Ja jag åkte ju och jobba på parken i fredags jag och bea.. det gick bra faktis, gick relativt fort tycker jag..
sen åkte vi hem i typ en timme och gjorde oss iordning sen ner till gladan för att fixa inför kvällen..
Det var väl inte överdrivet med folk på gladan om man säger så, men gissa vilka som kom ner, lite chockad man blev hehe.. då kommer dom från ica reklamen ner.. ica stig och den yngre killen haha.. var faktis lite skoj och se dom i verkligheten.. när man kom hem stupa man i sängen var så jäkla trött... sen fast jag fick sova dagen efter så kunde man såklart inte det så var uppe rätt tidigt.. åkte hämta albin hos mimmi sen åkte jag till parken i bollsta för där var det darttävling och bea jobbade där.. satt där och snacka en stund.. sen åkte jag hem till mamma och satt och prata lite.. så blev jag bjuden på tacos himla gott.. sen åkte jag hem och börja göra mig iordning skulle ju börja sju först men helt plötsligt ille dom att jag skulle komma halv sju.. så stressa ihjäl mig typ för att hinna så när jag väl kommer ner till gladan kommer jag inte in någonstarns och inge svar på telefonerna men tillsist fick jag tag på dom iaf.. så var man där hela kvällen det var studio tre och dom har gått ihop med livin cover så det var riktigt bra faktis.. inte så mycke folk men endå :) Sen hem och sova.. imorse vakna man rätt tidigt av albin och mormor.. så klev jag upp och skjusa hem mormor.. har väl vara halft som halft död hela dagen kan man säga.. sen var bea och jag och käka pizza på jakten riktigt gott faktis.. sen så skjusa jag bea till veronika sen åkte jag hem fick nå ryck och plocka undan och dammsög lite kände att det var lite grisigt här.. men vi skulle verkligen behöva tvätta alltså har ju som ite tvätt då haha :P

ÅÅh vad trött jag är tror det bli en tidig kväll ikväll alltså känner mig helt slut i kroppen alltså :/
Helgen har väl inte vart det roligaste men det har ju blivit mycke klirr i kassan iaf..
Hoppas det hände rnågot kul i veckan lr iaf till helgen :P

puss hej

*nina rochelle- jag hatar att det är så


Kommentarer
Postat av: carro

hej :D haha nja, jag vette tusan ;D jag överlevde iaf ;) var din helg bra då? :) Kramkram!

2008-03-02 @ 22:21:26
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0