just like jessy james...

hallå hallå i stugan..

Igår var det söndag sov till tolv på ett ungefär sen klädde man på sig och gjorde sig iordning för att åka hämta albin.. Men bea ville ju inte kliva upp.. jag försökte ta hon i bena och slita ur henne i sängen, men hon låg och höll i sig i sängkanten.. tillsist sparka hon mig i huvudet så jag ramla ihop och börja grina.. då klev hon upp och sa förlåt och gav mig en kaka så jag blev glad.haha.. Aja sen åkte vi till mimmi och hämtade albin.. sen skjusade jag dumma bea till veronika.. Jag åkte till mamma där var familjen bystörm.. vi satt och prata hur mycke som helst som vanligt.. och jag tryckte i mig en plåt med kramforskaka och en hel tårta typ haha :P Sen fick thea,albin och elisa kläder och solbrillor hehe :P sen åkte jag och hämta bea.. det första hon gör när hon kommer in i bilen och ge mig smäll i huvudet och säger varför jag tog sådan tid på mig och hämta henne.. Ännu en gång idag fick hon mig att gråta.. men sen åkte vi på hemköp och jag fick en glass av henne så då blev jag lite glad.. men bulan i huvudet är ännu kvar :(.. aja sen kom vi hem och käkade lite godis sen blev det sängen tidigt för jag skulle upp och jobba dagen efter...

Måndag idag.. klev upp relativt tidigt skjusade albin till dagis och sen åkte jag och träna en sväng.När jag tränade och sprang på bandet såg jag en snygg kille, så skulle jag vara lite tuff och skulle springa jätte snabbt så ramlade jag av bandet mitt framför han och han bara skratta åt mig och sa jävla tönt.. men men. sen var det bara och bege sig till gladan för att jobba lunchen.. jobbad ehela dagen men det var rätt lugnt.. precis innan jag skulle sluta, ringde A inte samma A som i onsdags utan en annan A hehe.. pratade lite om att dom skulle kanske komma upp och festa lite med oss ;) sen åkte jag och hämta albin sen tvingade bea mig och hämta henne och att vi skulle åka och sola för hon tyckte jag var så blek :(  Kom vi till solariumet och jag fick sola först.. jag tänkte vad snäll hon är.. men när jag hade legat i tjugo minuter skulle kliva ur.. så stängdes det inte av.. föröskte jag öppna men det gick inte.. fick panik och ropa på bea att hjälpa mig.. men hörde hur bea stod utanför och skratta.. det var hon som höll fast det för hon ville att jag skulle sola extra.. Sen när jag tillsist fick komma ur då säger hon men tjenare rödis nu ska du åka hem och städa.. för snart ska veronika och gustav komma.. fiick jag städa hela lägenheten med tandborste :( sen åkte vi hämta dom.. fast det är roligt när dom är här för då vågar hon inte vara dum mot mig då är hon snäll så jag får göra vad jag vill :) men snart ska dom hem, gruvar mig för då komma hon tvinga mig och tvätta all hennes tvätt.. men efter det ska jag få sova iaf.. den enda gång jag känner mig tryg är när bea sover...

Ne nu ska jag forsätta tröst äta bullar.. bea tvinga mig att bli fet :(

puss hej..

En gång var vi kompisar.. Men inte nu:

                                   image279

Kommentarer
Postat av: carro

haha jo! ;p mmm :( pluggande & träna ska jag ägna mig åt, kan ju alltid försöka få din midja :D hahaha :D vad ska du göra?:P kramar!

2008-03-11 @ 21:41:23
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0