Måndagsbarn...

hejhopp alla ni friska krya glada jävlar... :P

Här är det inte så vidare bra iaf, mår verkligen skit iaf.. vill bara dunka huvudet i väggen alltså...
Började med att jag klev upp imorse skulle skjusa albin till dagis och själv åka och jobba ppå gladan,,
Men när jag klev ur sängen känner jag hur jag kallsvettas och känne rmig illa mående och konstig känsla i magen.
Men jag ignorrerar det och åker ner till gladan endå och börja sätta igång med arbetet..
Men hur längre tiden gick hur mer dåligt börja jag må.. gick in på toan och då spydde man som en gris..
Blev tvungen gå hem för kunde fan inte jobba när jag mådde sådär iaf..
Kom hem ramla in i sängen på en gång, kände mig ungfär som att jag var jätte full allt snurra och jätte illa mådde jag :( Men somnade efter ett tag men vaknade flera gånger av att ena sekunden kallsvettas jag och nästa frös jag.. och massa kramper i magen ussch.. så blev jag tvungen att ringa frege och be han hämta albin och skjusa hit han.. så kom han med albin låg vi i min säng och prata ett tag om allt möjligt.. sen var han tvungen att åka för han skulle jobba eftermiddag denna vecka.. sen har jag mest legat och tyckt synd om mig själv..
Fast satt vid datan för en stund sedan och tänkt uppdatera er om hur min trevliga dag varit..
ska lägga albin vid sju som vanligt.. ska nog lägga mig coh sova då jag med faktis...

Hoppas dagen imorn blir bättre iaf.. palla inte magsjuka.. så jäkla tärt att må illa alltså :(

Vart är han som ska hålla om mig nu coh tycka synd om mig nu när jag må dåligt.. och ta hand om mig?!
Jadu han finns inte förtillfället... suck :( lr jo finns en kille det är lill albin då men han är lite för liten för att ta hand om mig...det är ju jag som ska ta hand om han...

puss hej



image250

Kommentarer
Postat av: carro

haha ja pengar är väl alltid bra ;D ååh, suck! lite jobbigt.. hoppas jag slipper det! har dragit på mig en förkylning & hoppas det stannar där :p haha. krya på dig! kramar*

2008-03-03 @ 23:41:47
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Lina

Krya på dig!

2008-03-04 @ 11:14:06
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0