Säg att du älska mig....

hejhej...

Fortfarande inte på nå bra humör.. men tänkte uppdatera bloggen då...

I tisdags så fick jag något ryck och städade lägenheten dammsög och skura och diska så det skulle så relativt bra ut iaf.. mycke skönare att komma hem till en ren lägenhet.. sen åkte jag på dagis och hämta albin.. så lovade jag han att vi skulle gå ut och åka ppulka.. så kom vi hem drog på oss lite varmare kläder och gick ut.. gick vi den vanliga sträckan vi bruka gå ut och gå annars.. så stannade vi på lekparekn på skarpåkern och lekte lite.. sen gick vi mot stan och handlade lite.. träffade angela och hennes syster och prata lite med dom .. att vi skulle komma förbi på en kopp kaffe senare.. så kom vi hem så beställde jag mat sen åkte vi hämta bea i dynäs.. så åkte vi till angela.. men det var bara sandra och edwin hemma för angela hade fått åkt till sjukhuset med lilla jossan som gjort illa sig.. sen åkte vem och tvättade all jäkla tvätt vi hade...



onsdag klev jag upp som vanligt åkte och träna sen åkte jag hem fixa mig iordning och väckte bea.. sen åkte vi hämta upp kikki och albin på dagis.. sen begav vi oss till sundsvall för shopping.. först gjorde vi stan och jag hittade rätt mycke där sen så åkte vi till birsta och där blev det donken först innan vi orkade med något mer shopping.. träffade roger en sväng med alltid lika trevligt.. sen ringde A också. blev så chockad men det var trevligt.. måste ju svara på brevet till han med.. sen fortsatt vi shoppa.. vid halv åtta satt vi i bilen på väg hem iaf.. helt slut var vi allihop.. stackars lilla albin hade fått gått hela dagen.. haha föresten vi var in på kicks och lukta på massa herr parfymer, så sprutade bea herr parfym på albin han luktade så gott :) när vi kom hem blev det teve ett tag sen sängen...

 

Torsdag.. Idag klev jag upp vanlig tid skjusa albin till dagis.. sen åkte jag och träna :) fast känns att man inte är riktigt frisk i kroppen än för helt slut av ingenting plus att jag börja kallsvettas hela tiden.. sen efter jag träna åkte hem gjorde mig iordning för pulk åkning.. så åkte hämta albin.. sen mötte jag upp mamma,elvira,evelina,elisa och thea.. åkte vi pluka och fika men det blåste så mycke så blev inte där så länge.. men det var trevligt att vara ute i friska luften.. sen efter det åkte hem till mamma och satt och snacka och vi blev bjuden på mat och sånt.. sen skjusade jag hem evelina.. sen har jag bara vart hemma.. vi har plockat undan tvätten och ny kläderna.. sen kom jenny förbi en sväng.. satt och snacka skit alla tre väldigt trevligt.. :) nu sitter bea och glo på teven och jag här.. ska väl glo på teven strax jag med..

   


Var ju först tänkt att vi skulle gå ut nu ihelgen men tyvärr bli det ju inte så.. måste ju jobba hela helgen som vanligt :( Men nästa helg kanske det bli lite party iaf, det ser jag fram imot.. var ett tag sen jag och bea festa riktigt tillsammans hehe :)

ÅÅhh lite less jag är fortfarande.. har känt mig deppig hela dagen. men har väl igentligen inget att vara deppig över?! man blir så less att sitvationen alltid ska vara fel.. att allt alltid ska vara fel tid punkt lr fel tillfälle.. ååh ibland känner man bara för krypa under täcket och aldrig komma fram.. lr vänta till någon hittar en och tar en upp på dom rosa molnen.. aja slut snackat..

uppdatera imorn antar jag ...

*tänker, önskar hoppas....

puss hej

Kommentarer
Postat av: Kungen

Varför fick inte jag följa med på lekparken i tisdags då!? ¤%""¤&#"¤

2008-03-07 @ 01:44:29
Postat av: Emelie

haha jadu? vem är du så kan jag ju fråga nästa gång.. :P

2008-03-07 @ 08:14:03
URL: http://sprinky.blogg.se
Postat av: Kungen

Den enda vettiga killen du nånsin haft att göra med! Hur svårt kan det vara?

2008-03-07 @ 16:59:32
Postat av: Emelie

haha du säger det :P tror nog jag kan lista ut vem det är :)

2008-03-07 @ 19:22:28
URL: http://sprinky.blogg.se
Postat av: carro

hej ;) jag har nyss varit & gymmat så i helgen blir det lugnt och skönt ;D ska spara mig till påsk att dricka! :p du då? Kramar!

2008-03-07 @ 21:03:44
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Kungen

Jo, det tror jag med! :)

2008-03-07 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0