the bitter mongo..

hej hej...

Jag vet att jag vart usel på att uppdatera men har inte kännt något sug över huvudtaget att skriva i bloggen,,
har mer skrivit i min riktiga dagbok om mina känslor och tankar som jag inte riktigt kan skriva här-.

Aja tänkte skulle uppdatera lite bättre på lördag för nu tänkte jag sova.. sen ska jag iväg till sundsvall imorn och gå ut med tres,camilla och roger det ska bli jäkligt skojj komma bort härifrån ett tag.. bort från tankarna bort från ångesten.. alltså inte ens på natten får jag vara ifred.. i drömmarna jagar du mig.. alltså ibland önska jag att jag kunde vrida tillbaka tiden.. men men imorn ska det bli skojj iaf...

Albin fyllde år i söndags fick han ett rum med hans nya säng och leksaker han blev väldigt glad :)

      


Sen måste jag säga grattis till bettan som blivit 22år idag, gamhönan där ;) hoppas det blir party i umeå för oss snart.. sandra du och jag jippi :)

 

ne nu ska jag sova.. sen kommer frege och albin hämta upp mig så bär det iväg till sundsvall imorn för shopping och sen party :)

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jajjemän det är klart att det blir Umeå! Om nån vecka åker vi upp vare sig han vill eller inte;) Partii ska det bli! Kram

2008-03-27 @ 22:46:31
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: carro

vad söt han är!:D

2008-03-28 @ 14:29:26
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Sundsvallsbon..

Synd att detta ska hända dig.. Du som är så fin och trevlig. Man blir alltid lika glad av att se dig när man kommer hem och går på gladan.. Jag hoppas verkligen allt ordnar sig för dig sötis..verkligen..

2008-03-29 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0