the first cuts is the deepest...

hej alla goa glada läsare...

Idag skiner solen och jag känner att jag blir på så jäkla bra humör när solen är frame..
Känns som man närma sig sommaren .. varför känns det alltid som allt är mycke lättare på sommaren?
Idag mår jag faktis bättre, har inte spytt något iaf.. Tänkte träna först men bättre vila en dag till så man blir riktigt frisk istället.. Tänkte jag skulle gå och hämta upp albin med pulka på dagis kan vi gå en sväng och kanske gå förbi nån lekpark lr något :) får man ju lite luft och motion då iaf :) Har även bokat tvätt tid för ikväll som sagt dte behövs..
Sen vet jag inte riktigt vad som hände ridag.. ska åka handla lite sen tänkte jag också..

När bea kom hem igår, hade hon handlat nyponsoppa och fruktsoppa och coca cola till sjuka mig :)
Tur man har någon som tar hand om en när man är sjuk iaf ;)
sen på kväll låg jag kolla på filmen A night at the roxbury, den är rätt bra faktis..Sen somnade jag i soffan hehe.. vaknade vid halv två la mig i sängen och sov till morgonen fan kan inte gjort annat än sovit igår alltså hehe.. så lite uppvilad måste man ju vara iaf..




Solsken,gott humör, bra musik behöver man något mer? Finns en sak som fattas.. Blir så jävla less försöker verkligen att sparka ut dig ur mitt huvud men det går inte.. du är som ett spöke som hemsöker mig varje kväll och natt.. Är det något fel på mig lr?!

Ne nu ska jag ta en dusch sedan göra något mer intressant....

puss hej

image251

Kommentarer
Postat av: Lina

den filmen är rolig! Jag hittade dem på tradera, de är ju själklart nya, sök på "skor cars".

2008-03-04 @ 18:47:46
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0