varför blir det aldrig bättre för?!

Hej..

Ska pröva mig på att uppdatera lite.. Bloggtorkan beror på att jag mått så piss.. tror jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv alltså...

Lördagen ut började jävligt roligt men slutade i ett helvete.. jag sent kommer glömma...
Jag bor iaf själv nu, lr ja albin bor ju här med min lilla ängel.. som gör sånna saker värt att orka...

måndags kom jag hem från gladan hade jobbat hela dagen.. man fundera ju mycke när man jobbar.. alldeles för mycke underliga tankar dyker upp.. kommer hem sätter mig i soffan och känner att jag mår så dåligt att jag vet inte vart jag ska hä mig,.. Kan inte ens lyfta min egen kropp får ont i hjärtat och det börja gå dåligt att andas.. Jag känner att detta är fan inte bra alltså.. skicka iväg ett sms till mamma som kommer rätt fort för kolla hur jag mår.. MIn älskade mamma... när hon kommer in, bara jag ser henne börja tårarna rina känner att jag orka inte mer...
vi börja prata och hon gör det bättre iaf.. känner att det var skönt att lätta hjärtat lite.. sen kommer sandra och vi tre sitter och prata.. sen åker mamma och sandra är kvar ett tag.. sitter och prata om allt.. tack gumman..  Hoppas helgen i umeå blir snart..

sen tisdag jobbar man igen hela dagen på gladan.. sen efter jobbet åker jag och handla en sväng.. sen åker jag och albin förbi daniel en sväng.. drack kaffe och surra om allt.. och jag fick en skiva med hur mycke musik som helt.-. tack så mycke :) sen när jag kommer hem kommer anna och kikki förbi med pizza och blir ännu massa prata om allt mellan himmel och jord.. och efter ett tag kommer tres och joina oss.. var mycke trevligt med sällskap.. slipper man tänka på allt det jobbiga.. är ju van med sällskap jämt...

sen onsdag kommer hem efter en hel dags jobb på gladan.. börja känna mig lite bättre.. så städare i bomb nedslaget här hemma så det ska se lite bättre ut.. sen kommer mamma och juha förbi med grejer dom köpt på ikea jag skulle få upp.. albins rum kommer bli så fint.. när han ska få öppna det som föddelsedagspresent på söndag :) fick ett samtal av a också trevligt trevligt.. senare på kvällen fick man ett samtal till av en annan a också trevligt det med :)

Torsdag idag har jag jobbat på gladan hela dagen med.. har varit relativt lugnt.. sen har jag och albin inte gjort så mycke har dammsugit och torkat av här.. känns som det är riktigt städat nu.. sen imorn ska jag och elin till sundsvall och shoppa lite på ikea mer grejer till lägenheten.. :) och sandra och bettan ska dit med så lär man ju hänga med dom med.. får se om man kanske får upp dom hit ikväll.. kan ju inte gå ner till sandra för jag har ju albin hemma kan ju inte lämna han inte..

Ja nu undra ni väl varför jag mår så piss? igentligen vill jag väl inte skriva det här men.. känns som folk kanske annars dra sina egna slutsatser och det blir jag som är boven i dramat som vanligt.. har haft nå
biga månader som ni redan kanske vet.. men sen toppen på moset är att en av min närmsta vän lr ja såg dig som en av mina bästa vänner.. Jag får veta från höger till vänster och av folk att hon vart med min pojkvän lr ja nu x.. som bodde här med oss typ.. att fort jag gick utanför dörren då låg dom med varandra.. Det konstiga är att alla verkade veta om det.. folk jag aldrig skulle veta om det har sagt det till mig nu.. så känns väldigt märkligt?! Visst du säger att det inte är sant.. men varför skulle han gått runt och sagt det om det inte var sant.. sen har du ljugit om mer.. som gör att du blir noll trovärdig.. även fast jag känner så jävla mycke hat mot det du gjort.. känner man endå en saknad av personen vi bodde liksom med varandra.. jag anförtrodde allt till dig? sen sitter du se mig i ögonen efter något sånt.. jag kan själv inte få in i hjärnan att du har gjort så mot mig.. Varför? allt roligt vi haft, alla minnen.. varför kasta bort allt för en kille? ne jag blir fan jävligt deppig när jag tänker på det... Hela tiden glömmer jag bort mig med.. tänker ta telefonen och ringa och berätta när något hänt.. men sen kommer jag på mig själv.. att vi inte är vänner längre.. Varför?  varför? varför? tänker jag hela tiden.. sen får jag bilder som gör att jag mår ännu sämre..
Jag skiter igentligen i mitt x.. killar är svin många gånger det vet vi alla.. fast jag säger inte att tjejer är bättre.. jag har inte vart gudsbästa ängel heller.. men jag skulle aldrig gör så mot min vän som jag till och med bor med.. sen vet du vad jag har gått igenom hur kan du då? Jag skulle aldrig aldrig göra så mot dig.. inte ens nu skulle jag göra något sånt.. sen skulle jag aldrig heller gå runt och säga saker som vi vet om varandra.-.. Det är bara lågt..  sen har du tydligen hållt på med mitt andra x med.. varför? det närmsta man kan komma sex med kläder på.. och det är det många som sett med.. folk har stått brevid dig och sett det.. vad fan liksom? det sa du med att det inte var sant..

I ett såmmt här tillfälle känner man att man verkligen inte kan lita på någon inte ens sig själv tame fan..
man ska sluta vara snäll för folk trampa bara på en då.. jag litade ju på dig? därför jag trodde jag kunde lämna er tillsammans utan ens behöva vara orolig.. men men.. livet går vidare..
jag vet ju nu vilka mina riktiga vänner är,.. sen älska jag min familj djupt.. som ställer upp till hundra procent..
men jag komma fortfarande kunna förra en normal konversation med dig.. men jag kommer ju alltid ha det där i bakhuvudet..

Helgen kommer man iaf jobba på gladan.. fredag,lördag söndag.. tror det kommer bli riktigt bra med folk med tanke på att kramm inte är öppet..

aja tack för mig nu orka jag inte skriva mer..

" Du är i mina tankar än "

puss hej...

   

Kommentarer
Postat av: carro

hej! :) nää ingenting speciellt, jag tar det bara lugnt.. orkar fan inte festa även om det nu är påsk ;p durå? läste din blogg, fan vad surt alltså! kramkram*

2008-03-20 @ 20:09:19
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: TUMADRE

tack för kommentaren :) kul att du gillar bloggen. jo, alice är ett fint namn, verkligen :)

2008-03-20 @ 20:53:46
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: carro

nu kändes det ännu bättre :) nääe, jag är inte alls sugen! orkar inte med ångesten på söndag;D haha.. mm, det förstår jag. fan vad elakt! Kram!

2008-03-20 @ 20:55:42
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Eleonor

Haha akta så ingen polis ber dig klä av dig bara :D

2008-03-20 @ 21:44:21
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: Eleonor

Haha ja ioförsig :P då skulle jag också klä av mig, haha.

2008-03-21 @ 09:23:34
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: carro

haha nej, det är det värsta jag vet ;p mm, men detdär tog ju ädå priset.. :( usch! Kramar!

2008-03-21 @ 11:10:22
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Helena

Snacka om tvär upp å ner i ditt liv alltså..
Ta hand om dig!

2008-03-21 @ 17:29:22
URL: http://caramell.bloggagratis.se/
Postat av: Kungen

Trust no one!

2008-03-22 @ 02:43:06
Postat av: Anonym

fy fan vilken dålig kompis!!!!

2008-03-22 @ 10:33:18
Postat av: Eleonor

haha du får hoppas på det :) jodå allt är fint, jobbar och står i. Själv då? :)

2008-03-22 @ 14:53:34
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: carro

det går skitbra! :D känns förjävligt att alla andra utom typ jag söp igår, men det känns bra idag då alla mår dåligt ;) hur går din? :) kram!

2008-03-22 @ 15:26:45
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

haha joo:D ååh, usch! fan vad irriterad jag skulle bli :D Kram!

2008-03-23 @ 13:44:34
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Eleonor

Ja jag var vaken till 4-5 inatt och körde folk och nu sitter jag på jobbet igen, sjukt trött. puh =/ kram

2008-03-23 @ 14:26:56
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: Anonym

tycker synd om dig :(

2008-03-23 @ 23:13:36
Postat av: Eleonor

Jo den är ruskigt bra :D hehe

2008-03-26 @ 00:22:26
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: carro

mm, exakt! :)

2008-03-26 @ 01:45:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Lina

Men usch vad hemskt, vilken kompis alltså.. suck, vad det finns för människor här i världen! Du verkar ju vara en stark tjej så kämpa vidare!

2008-03-26 @ 11:49:49
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ciao ! Jag känner dig inte, kom in på din blogg via en omväg, och jag säger bara HERREGUD. Be henne fara åt helsikke, du kan få bättre vänner. Annars är man hellre utan.
Stå på dig.

2008-03-28 @ 11:57:57
URL: http://kixvix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0