bitter på livet!

hej..

Jaha vad har hänt dom senaste dagarna då..
Fredags drog jag och kikki ner till camilla i sundsvall och gick ut där. Hade väldigt kul med brudarna.
Men hade mindre kul ut, var som inte på g. har man väl inte var påsistonde endå..
Men var kul att umgås med brudarna iaf.

Glömde torsdag var vi hemma hos tommy och spela teve spel var kul och jag vann hela tiden ;) haha
Sen åkte vi på hemköp en sväng haandlade massa snacks sen åkte vi tillbaka ditt och glodde på film var väldigt trevligt,

Lördag åkte jag och kikki hem kring två typ.. fick stanna efter vägen för att hon skulle spy haha :p
sen åkte jag hem gjord emig iordning och sen for jag till mamma.. för det var massa folk där skulle grilla och spela spel. jag roade mig med att hoppa studsmatta med jocke, var helt slut efter bara ett litet tag det är kul men dock så ansträngande.. käkade god mat.. skjusade även nå brandmän till sandö för dom skulle festa. senåkte jag förbi daniel en sväng och sa hej innan jag började jobba. kvällen på gladan vad rätt okej. Kom en del folk tillsist så man fick lite och gör iaf. så det var trevligt.

Idag söndag har jag typ legat och sovit hela dagen :p hehe.. har inte fått så mycke gjort faktis..
Fick ett samtal som ja, jag vet inte vad jag ska säga om det. känns bara jobbigt hela tiden.. varför går det aldrig över varför? kanske du kommer förstå mig när du läst allt? Aja men tillsist tog jag mig i kragen och klev upp.. kom kikki hit och albin kom hem.. så åkte vi bort till tommy för spela tvspel hehe :) gick mindre bra för mig idag :( attans skit. sen efter vi vart där en bra stund. åkte vi hem hit till mig. har kikki och jag legat och glott på teve.. nu ha rhon åkt hem.. så jag ska väl gå lägga mig snart...

ska lägga upp nå pics från ihelgen.

Tog detta från carro, tycker det passa bra på hur jag känner. så jag tjuva denna från dig carro ;)

"now it's like a fairy tale without a happy ending
but then again maybe we are just pretending
why does it have to be so unfair?
tell me that you care.
and i guess we're really over, so come over, i'm not over it.
and i guess we're really over, so come over, i'm not over it."

      

pics lördag

      

annat
 
Från jobbet i lördags(så glad är jag på jobbet)

Kommentarer
Postat av: carro

det är lugnt! ;) hur har din helg varit? :D kramar!

2008-05-12 @ 00:16:50
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

okej, finemang!;D eeh, 13onde juni :p det är fredag den 13onde, jag kommer nog dö :D

2008-05-13 @ 00:45:50
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Sandra

Tjenare snyggo! Fixa barnvakt den 30/5 så drar vi till umeå den helgen. Det är bränbollsyra då:) Det kan bli skit skoj! Kram kram

2008-05-13 @ 09:39:35
URL: http://spetsen.blogggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0