Bonus på kortet!

hej mina kära vänner!
Jag vet att jag gnäller om detta varje gång. att jag är så jävla dålig på uppdatera alltså..
det finns ju ingen annan än jag själv som kan göra det bättre heller hehe.. måste som sagt skärpa mig.
Jaha vad har hänt på sistonde. bilen gick ju som sgat inte igenom beskitningen. så juha fixa den. så var och om besikta den igår. så nu får man köra ett år till då :) Helgen bestod av jobb. fredagen var ju som väldigt tung. från tio på förmiddagen till två på natten. så man var väldigt trött. sen lördagen var väl inte så farlig. för vi började nio. sen stängde vi tolv. för det var två personer på hela helgen :( så jag och malin sprang över till kramm och kollade läget nyktert :) ja sen har jag inte så mycke att säga om natten än att den var helt sjuk haha :p man kan ju som inte avslöja för mycke här.

sjukt trött var jag på söndagen iaf, men jag begav mig hem till mamma för lite fika och gav henne en present från oss alla syskonen. hon blev väldigt glad. Nu när vi prata presenter kommer jag på att jag fyller fan år snart. 12 juni blir man ännu mer gamkärring :/ aja vad ska man gör. man inte äldre än dom man ligger med hahahaha.. Sen begav jag mig upp till långsele och gjorde klar gaddningen.. som vanligt blev kikki lika less närjag satt där likgilltig som vanligt,. tycker inte det gör ont alltså. Men nu sitter allt där det ska.. blev sju stjärnor till.. jag ska lägga ut en bild fort jag bett nån ta ett kort. bli som svårt själv. :) Nu är det bara börja spåna på nästa gaddning haha.-. fast fundera på att ta det lugnt ett tag nu. kommer ju se ut som en tavla tillsist.

i måndags var jag upp och kollade gymmet på vallen.. fundera strångt på att gå på det i sommar. annars komme rjag bli så rastlös alltså. inge kul att promenera. Sen var jag och albin hälsa på tommy en sväng spelade teve spel och snacka skit :)

tisdag gjorde jag typ ingenting. jag tog mig i kragen och städade i lägenheten iaf.

idag. sitter här just nu, men ska strax faktis även om jag tycker det känns jävligt tråkigt. Gå och ta en promenad. sen ska jag hämta albin åka hem till mamma en sväng tänkte jag. sen så skulle jag följa med bettan och sandra till härnösand i eftermiddag :) så dte blir en bra dag.. återkommer imorn jag lovar :P

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0