Fort europa

hejhopp alla glad..

Finns inte så mycke att säga just nu. Igår kväll var sandra och bettan förbi..
Bettan behövde duscha av sig lite i en dusch med varm vatten hehe :P så satt vi och beklaga oss som vanligt om hur allt suger och hur dum killar är haha .. det är typ standard.. Känns så skönt att brudarna förstår mig kan klaga hur mycke jag vill utan dom blir less på en hehe..

Idag har jag inte gjort så himla mycke. Tränat två gånger som vanligt. sen har jag vart hemma hos mamma umgåtts med mamma och syskonen.. skönt att vara hemma med dom.. Dom är så rolig allihop..
Mamma klippte albin med, gick väl sisådär.. Han skrek som en stucken gris. medans jag,evelina och elin försökte få han och tänka på annat. sen så badade albin och thea hehe.. sen så däckade albin i soffan. då passade jag,elin,evelina,emil på att hoppa lite studsmatta ute. men det var ju så jävla kallt så man höll ju på frysa ihjäl hehe.. Men det var trevligt endå.

Nu är man hemma och har plockat här hemma lite, så det ser relativt städat ut. snart kommer kikki och anna., lär väl bli teve tittade och skit snack som vanligt hehe..

Har mycke tankar, men inget hjälper. hur mycke man än önskar och ber. Värkar inget bli bättre endå. kanske bäst bara släppa det och gå vidare? finns ju andra. aa jag vet inte. lär väl märkas hur jag gör inom snar framtid.

pics från idag..

      

tatto alla stjärnor siyns ej på låret.. får en bild på ryggen sen när det är klart!

Kommentarer
Postat av: You know who.. ;P hehehe..

kommer bli en grym tattoo.. =) Liten text som kanske får dig på bättre tankar.. =)

Jag har fått syn på en tjej jag vill ha..
Men problemet är att hon bor i en stad
långt bort..
Hennes ögon är så vackra så..
Och mitt hjärta det slår så hårt som det går.

Hon heter Emelie..
Whooo who whoo..
Hon heter Emelie..
Whooo who whoo..

hehe.. =)

2008-05-15 @ 01:39:14
Postat av: Lina

Fint =)

2008-05-15 @ 12:35:39
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: carro

ballt?!:D inser du hur mycket jag kommer göra bort mig och allt annat som nu kan hända;D herregud! kommer nog låsa in mig föralltid efter det ;)

2008-05-15 @ 15:18:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: lisa

jävligt snygg tatuering :)

2008-05-15 @ 21:49:06
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se
Postat av: carro

haha joo det är sant!;D men så gammal är du väl inte :p joo, som tusan! men jag orkar inte heller bry mig.. får fixa det någon gång i livet då jag känner mig motiverad :p det gör jag INTE just nu! vad händer i helgen då?;D

2008-05-16 @ 17:22:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0