You will always be a part of me!

hejhopp mina kära läsare :)

sitter så här på kvällskvisten och fundera på lives mening hehe..
Nedå tänkte försöka uppdatera lite. I lördags jobbade jag ju. det gick bra fast kändes som en rätt lång dag.
Malin var ju där och jobba med. känns bra tycker hon är jävligt rolig och trevlig. Hon gör jobbet roligt hehe..
Sen vakna man relativt tidigt på söndagen för en viss liten pojke ville kliva upp..
så var bara hemma och tog det lugnt. sen kom sandra och vi for och hämta min lilla kattunge.
Albin var döds rädd för den först men nu går det bra. Var skönt att prata med en sandra en stund.
Hon förstå mig så bra :) känns så skönt att vi börja umgås mycke mer. gilla dig stumpan.-.
Föresten sen har vi ju lilla stackars lilla oturs sparven våran, bettan har ju lyckas brutit lillfingret.
Stackars var ju inte så lämpligt just nu men det kommer ordna sig stumpan.

Idag så var man  träna på morngonen sen så tog man en lunch med kikki på gladan. Vi åt så vi höll på dö bägge två. Vi var där i en och en halv timme. jag måste alltid sitta och ta det lugnt efter maten jag. sen var dte bara ge sig iväg och börja träna igen. Var väldigt trevligt träning. träffa ju sötisen. man får då ett smile på läpparna :)
sen åkte jag hem och hämta albin sen har vi städat här hemma lr ja jag har städat hehe.. sen kom tommy,pajen och kikki förbi och vi spelade alias väldigt trevligt. även om det gick lite dåligt idag. var som inte på hugget :P
Sen så fick pajen och jag alla svåra ord man kunde få så lite fusk var det :D
sen har kikki och jag bara slöat ett tag och nu sitter jag här.

vad händer för kul resten av veckan då. Imorn ska vi spela några st här hemma igen. sen på onsdga åker albin till sin far så får man se vad jag hitta på. sen ska sandra gumman komma förbi någon dag och tvätta och skvallar sen på fredag blir en riktigt tung dag. ska jobba från tio på morgonen till 2 på natten det ni :P sen jobba jag lördag med på kvällen på gladan så blir en lugn helg för mig serrni. sen längtar jag till nästa vecka ;)

Alltså ibland blir jag fan tokig på mig själv alltså varför kan man inte bara sluta tänka alltså? varför kan man inte bara ge upp? nedå man fortsätter hoppas men de är väl så människan fungerar. man tror alltid att det kommer bli bra. varför kan du bara inte svara för? du är för mig ett gåta, som inte går att lösa. Ibland önska jag att jag kunde få komma in i din hjärna och se vad som rör sig där inne. men men tiden läker alla sår? lr kanske det löser sig vem vet. den som lever får se.

lägger in bilder på vera (kattungen) nån dag...

puss hej

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Har ni snö kvar där nere eller är det en gammal bild? =)

2008-05-20 @ 11:59:30
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: sandret

Tyck om dig me;)

2008-05-20 @ 13:44:05
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: carro

fan vad söt han är!:D

2008-05-21 @ 00:00:06
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0