gör mig lycklig nu..

hejhej..
sitter man här på morgon kvisten i soffan med datan i knä.. ha vart vaken sen halv sex jag..
för en viss liten herre behagade kliva upp då. Fatta inte varför han inte bara kan sova på morgonen.
Så jag ha tagit en lång dusch och bara tatt de lugnt. Medans B ligger och snarka i sängen hehe :P
sen ska man iväg och jobba, känns tungt hade velat ligga kvar i sängen jag.

Ihelgen var de ju halloween jag och malin hade ju en liten av klädd dräkt lr vad man ska kalla de :P
Vi fick ju dricka för vi skulle palla stå så, var väldigt nervöst. Eftersom man såg hela rumpan men de bjöd vi på.
Hade kul endå.  Sen igår var jag och bettan till sundsvll och kollade lite i birsta. kollade efter ett par uggs men inte hittade man några lite less jag blev. men nå annat små plock blev de som vanligt. Sen var jag lite nervös på hem vägen eftersom jag hade sommardäck på bilen men de gick bra. Sen när vi kom hem blev de godis och filmen sanning lr konsekvens :P haha den var ju bra.

ne nu ska jag väl snart göra mig och albin iordning :P

puss hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad het ni va!!!:D

2008-11-03 @ 10:58:40
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: Sandy

Ja men tackar, jag gillade army kläderna tror jag ska ha dom oftare;P Ja men jag orkar fan inte blogga här. har så mycket annat roligt att göra på dagarna. När jag får mitt norska nummer ska jag ringa och updatera dig om allt som sker:) Puss

2008-11-04 @ 21:53:47
Postat av: Anonym

Saw u!! Nice outfit!! Gjorde den annars så tråkiga fredagen på Gladan till något mycke trevligare!! Ciao!!

2008-11-06 @ 09:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0