jag kan ge dig min hand...

hejhopp..

uppdatering från sjuklingen.. Är fan lika dålig än.
Hör fan ingenting fortfarande, är så himla frustrerande...
Igår blev en trevlig kväll.. sandra,bettan och jenny var här.
Börja med att vi satt och snacka sen var jag så sugen på något, så jag tinga ner tjejerna på hemköp.
Blev massa godis och snask där. Sen åkte vi vidare till sylos för mat hehe..
sen hem till mig igen, drog på fucking åmål haha lustig film de där alltså..
Sen skulle jag lägga mig men blev så himla rastlös att jag åkte ner till jobbet och kollade läget.
Kändes konstigt att man inte jobba men men.. Stod och surra med lite folk.
Sen blev de hem till sängen. Vaknade imorse kände mig fan inge bättre..
Hela dagen ha jag gått runt helt döv.. Får se hur det går på jobbet imorn.
Sen kom albin hem och camilla kom förbi en sväng.

nu sitter jag här och håller på tvätta lite.. ska väl snart gå och sova...

puss hej

Kommentarer
Postat av: carro

hihi jo jag märker det, men dom är ju fina så :D det är bra, med dig då? :) kramkram!

2008-10-14 @ 19:25:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

hihi jo :) okej, vad bra! jag kom just hem från vårdcentralen, dudå? :) kram!

2008-10-15 @ 11:53:05
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0