livet på en pinne...

hejhopp..

vad har hänt idag då? inte mycke hitills..
Har thea här, så albin och thea flyger runt som två virrvelvindar hehe dom är rolig dom..
Så söta drar dom igång musik och står och dansa haha.. tror albin tycker de är kul att ha nån att leka med..
Fast dom är duktiga på att hitta på bus när dom är två.. synd att man inte skaffade ett syskon till albin snabbt had edom haft varandra att leka med.. men de är en himla skillnad på att ha ett barn och två...

sen är de modevisning imorn på kramm. ha fått pröva ut kläde rjag ska gå i. ska bli skoj.
Har ju gjort de förut men de endå lite pirrigt. Får se hur de går. hoppas nån ha kamera så man kan få lite bilder på de.
sen komme rman jobba hela helgen både på terra cotta och på gladan..
Men de behövs nu när man både fått elräkning och bilförsäkring denna månad :/

Funderar lite kring en sak. Vad svårt de är att läsa personer, vad dom tänker och tycker i vissa sammanhang.
Man kanske tror dom känner en sak, men sen har man helt fel.
Vad folk kan lura en dom säger en sak, och verka som dem känner så.
Men sen visar de sig vara helt annorlund.
Fast man kanske måste chansa för att vinna med?!
Fast man kanske måste kasta sig ut och leka med elden, även om man vet att man kan bli bränd, kanske de är värt det i slutenden? :) Aja värt att fundera på..

Sen måste jag säga grattis till en av mina närmsta vänner som fyller gamhagga idag ;) 22år idag sandra :)




puss hej

"B är bra"

 

Kommentarer
Postat av: carro

kollade upp mina ben, dom är konstiga :/ aha okej, hihi. vad kul :D

2008-10-15 @ 18:01:58
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Spetsen

Tack tack snygging! Och du vet vad jag har sagt, hejja hejja hejja;)

2008-10-15 @ 23:21:41
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: kikki

haha ja men att dom skriver dumma saker till dig de kan jag förstå.. men till mig?? haha, närå! skoja bara! haha hur skulle de kanske vara om man kunde uppdatera lite oftare då? =P kram!

2008-10-16 @ 14:57:34
URL: http://christin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0