regn regn och åter regn..

Tittar ut genom fönstret och de enda man ser är regn? kul liksom.. Gud så jag hata höst..
Så jävla deprimerande.. Sen så ha jag blivit dålig igen? vad fan liksom.
Kan man få bli frisk nån gång, så man kan börja träna igen.
Men icke Emelie strömberg ska ha sina jävla öron som aldrig vill bli frisk..

Japp sen ska jag hämta albin och han ska vara med brosan ikväll.
För jag ska ju på kramm och gå modevisning jag. Sitter och fundera vad man ska ta med för skor.
Blir lite såhär osäker om man ska ta några med klack. Med min smidighet så ramla jag väl.
Haha skulle ju vara just snyggt, men då lär dom ju komma ihåg en iaf :p

Ne jag hör väl av mig hur de gick sen..

puss hej


Kommentarer
Postat av: carro

jag vet faktiskt inte :/ aha okej, men vad kul :D gick det bra då? ;)

2008-10-17 @ 11:33:55
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0