crying

hejhopp!

sitter här och ska uppdater lite snabbt, borde kanske åka. börja jobba om typ fem min.. börja tio :P
men hinne rnog skriva lite iaf ;) är ju så dålig och skriva här.
ha jobbat hela dagen, efter det träffa jag upp tjejerna och käka tacos på kramm. pelle och fillip var med också.
trevligt var det.. sen efter det blev det en liten snabb resa upp till latberget för att kolla på kramfors hockey..
satt mest och frös och var inte allt för intresserad...
nu ska man åka och jobba sen upp och jobba imorn på terra cotta.. men det bli bra det..sen efter det så bli det party all night long i sundsvall med mina tjejer :) ska bli så kul.. ska ta massa kort så man får lite party bilder..
var ju som ett tag sen nu.. ska ju ha en hejdå fest för sandra eftersom hon åker snart ;( kommer sakna så...

ne jobbet kallar va?! gud så motiverad jag känner mig.. skulle bara vilja sova.. om inte annat behövt säda här hemma och packa inför imorn.. när ska jag hinna detta då?

ne jobbet var det....

puss hej från lilla my.. (som man blivit kallad denna vecka eftersom man haft sådan fin frisyr.. ska lägga in en bild på den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0