on and on..

hejhopp..
sitter här vid köksbordet och ha precis sett one tree hills nya avsnitta..
det helt sjukt äntlign blev de dom två.. jag är sååå glad hehe sjukt man kan bli så glad för en serie..
Nu är det nästa så att man inte vill se mer för då vet man att det bara kommer förstöras på något sätt alltså..
så ska fundera på om jag kommer titta nå mer..
Så som de var i detta avsnitt vill jag att det ska bli i mitt liv med, ååh detta gjorde mig  glad alltså de gav mig hopp :)
sjuk man är alltså haha,,

denna vecka ha inte hänt så mycke, i söndags så kom albin hem och frege satt här hela kvällen efter ett tag kom bettan med.. satt och snacka massa, snacka gamla goda tiden haha..
sen måndag så åkte jag med malin till sundsvall och shoppade var riktigt nice.
sjukt vad vi tänker och tycker lika, känns väldigt roligt...
sen tisdag så var jag käka lunch med malin sen jobba man en sväng, känns sjukt när man är där så få timmar nu alltså.. sen for jag och träna lite snabbt.. sen när man kom hem kom malin och kikki förbi och de blev tjej snacka hehe,,
idag ha man först tränat sen så jobba man kort dag i dag med. sen ha det inte hänt så mycke hade besök här mycket trevligt. verkade albin tycka med :)


aja sen ha det inte hänt så mycke mer.. ihelgen är de gladan som gäller.. sen nästa helg blir det förmodligen utgång i sundsvall med brudarna ska bli jävligt skoj alltså.. ja de har hänt med har så förbannat ont i örat.. tog ju hål i själv hmm hur ska man förklara, om du håller för örorna så tycker du på den snibben.. hehe men det gick ju åt helvete igår satt jag och pilla på den som fan.. så idag ha jag fått inflamation så de var bara och ta ut den.. att man ska vara så jävla klå fingrig jämt alltså..men men  får låt det läka sen får jag ta ett nytt och försöka låt de vara iaf...


"you are always on my mind"

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0