svartpepper tack!

förvirrad människa är de jag de lr? haha... stod och diska och kom på att jag skulle gå med tvätten..
ha ju mina tvätt nycklar på köksfläkten springer och tor jag tar nyckel ta tvätten.. kommer utanför dörren min och något känns fel?! mycke riktigt en viss person har tagit med sig en påse svartpeppar i ställe haha... skratta lite åt mig själv och gick upp och hämta nyckeln. hade vart just snyggt stått utanför tvättstugan med svartpeppar.. folk lär ju tro att man är nå annat pucko :P

just nu sitter jag här vid köksbordet och skriver.. dora ligger här på bordet och gör mig sällskap lustig katt det där alltså..

sen jag hatar kvällen när man går och lägger sig i sängen och allt bara snurra i huvudet.. ångesten kommer krypande som något obehaligt som bara tar över hela mig.. ussch hata det.. sen dagen efter är det helt lugnt.. men sen kommer kvällen igen och samma ångest kommer. samma sak varje kväll.. jag vet ju själv vad ångesten handlar om.. men  jag försöker att förskjusta den och låsas som ingenting.. :( men men ge mig ett tecken?

puss hej



Kommentarer
Postat av: carro

vi verkar inte ha det lätt med ångesten, haha;p

2008-09-07 @ 23:04:56
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

du får komma flyendes till kalix ;) haha! kram

2008-09-08 @ 15:05:08
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0