wicked game...

hej..

fan vad dålig jag är på uppdatera.. täner jag ska göra det ikväll när albin lagt sig jämt.
sen bli det aldrig av endå.  Såg one tree hill avsnittet i tisdag my guud vad bra ;)
du vet man drömmer sig som in i serien alltså.. sen ha jag bara vart ledig..
albin var lite sjuk i början av veckan sen ha vi inte gjort så mycke..
Idag var jag påstan med mamma och fika.. skulle vi försöka få albin att klippa sig.. men som vanligt vägra han.
vette tusan hur man ska få denna unge att klippa sig.. för jag vägra att han ska se ut sådär på dagis kortet...
på söndag ska jag åka hem till mamma ska vi försöka få han och klippa sig..
ikväll ska albin åka till min mormor eftersom jag jobba ikväll och imorn på dagen.. så hämtar han imorn efter jobbet..
hmm drygt med sådana helgar när man har albin alltså.. men men...

har även umgåtts en hel del med bettan i veckan :) trevligt trevligt.. sen måste jag säga att det känns surt att du ska flytta sandra :( fast jag är glad för din skulle eftersom de kul att hitta på något annat för en gångs skull.. men jag komma sakna dig väldigt väldigt mycke.. men får ju komma och hälsa på men endå...

från de ena till det andra.. gud vilken trots albin har kommit i bara håller på bråka och är sur hela tiden känns det som..
kan aldrig lyssna på vad man säger.. det är sånt här.. för då får man gå vara irriterad och sur på han hela tiden och känns liksom så tjattigt, vill ju inte vara sur. men han verkligen hålle rpå hela tiden så man tappa sitt goda humör...

De med träningen har väl inte gått så himla bra ha ju träna lite iaf.. men ha inte kommit igång som förut.. men det har ju vart det med den jävla visdomstanden.. men jag agerade min egen läkare.. och gav mig själv pencillin så nu är det bra faktis :D nice de...

sen sakna jag er.. vill bara höra något?! få ett tecken kanske? något?! gör jag rätt gör jag fel?!

ne nog funderat.. ska göra mat och fixa inför kvällen...

 

puss hej

Kommentarer
Postat av: Spetsen

Jag kommer sakna dig med. Nästa mest alla faktiskt. Men det är tur att man har mobben och telen. Sen får du komma och hälsa på mig. Sen tycker jag att vi flyttar till GBG!!;)

2008-09-20 @ 11:29:47
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0