lycka till med nästa?....

hejhopp....

ja vad ska man skriva har väl hänt en hel del. ni som står mig nära vet vad... mer förvirrad än vanligt känner jag mig nu..
ååhh suck varför kan inget bara vara lätt för, varför kan man inte få de man vill?
Iställe för att ta tag i allt och bara forsätta framåt. försvinner jag in i seriernas, filmernas och musikens värld..
där mår jag bra.. där kan jag fantisera.. där är allt bra, där kan jag låsas att de är jag...
Det är helt sjukt igentligen men jag tycker de är skönt på nåvis..
När jag ligger och må dåligt och tankarna är alldeles för jobbiga. då slår jag på en film lr en av mina serier lr en bra låt.
och försvinner in i dom. där mina tankar genast blir ljusare :)


tänkte senast idag när jag stod på jobbet. bara kan du inte bara komma in och ta med mig. säga att de är jag bara jag..
lr att de ringer på dörren och där står du bara för att göra mig glad och bara för du vill se mig... ibland tänker jag så att, tänk om du verkligen gör de. gud vad glad jag skulle bli då. de skulle betyda så himla mycke..


"du bara du finns i mina tankar, handen på hjärta, och de är för dig de bankar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0