cruel intentions..

låg nyss och kolla på en djävulsk romans, de är en riktigt bra film faktis.
när jag ligger och kolla på filmer drömmer jag mig jämt bort, och i den världen går allt bra och är bra.
mamma var här och hälsa på idag. kom med massa fika hon är så gullig min mamma.
vi satt och prata och diskutera de mesta. skönt att lätta sitt hjärta för nån som förstå och kan ge råd.
imorn ska jag jobba iaf, kan hoppas att hostan ger med sig lite till imorn iaf, inte så kul att jobba med denna hosta.
men ska bli skönt att komma ut bland folk iaf.

En sak varför tror folk jämt att gräset är grönare på andra sidan? jag vet att jag själv tänkt så med ibland.
men om man tänker efter så ser vardagen ser oftas likadan ut för alla. det blir inte roligare än så liksom.
Så varför då inte nöja sig med de man har? oftas tänker vi tjejer på vad de är för fel på oss, varför just inte vi duger för killen? medans killarna oftas bara letar efter nån ny. varför iställe inte nöja sig med den där tjejen som verkligen tycker om dig. Jag menar inte att man ska tvinga fram känslor men jag tror vi borde kämpa lite mer i ett förhållande inte bara ge upp. för jag mena allt är inte socker söt jämt, verkligheten kan vara hård och grym. Men kämpar bägge fullt ut funka de oftas.


ne nu ska jag se nästa film. änglarnas stad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har verkligen rätt i de du skrivit!!!

2009-01-22 @ 22:45:44
Postat av: Anonym

Håller med, man måste börja kämpa när de går tungt i ett förhållande. alla har upp å ner gångar. men många är fega å väljer den lättaste vägen å börjar träffa andra.

2009-01-26 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0