until i wake up

Detta är icke bra alltså. kan inte ens kliva upp ur sängen för kroppen är så himla knäckt.
känns som nån kört över mig alltså. när jag skulle klä på albin tog typ en halv timme för mellan varje plagg fick jag lägga mig och vila lite :( fort jag ställer mig upp svartnar de bara för mina ögon.  tror jag ha åkt på lunginflammation ha inte fått i mig nå mat på tre dagar heller, ha druckit lite grann med orka ingenting.
Är detta the story of my life? jag hata januari, två år i rad. är de livets ironi lr?

flipsyde- angel

"Waiting for you Thinking of you Give into me, I'll make you blue "



http://www.youtube.com/watch?v=3gdEHEqVc3Y&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0