nostalgi...

Ska börja med att jag vart sjukt trött hela dagen ha bara längta efter att få komma hem och få sova..
efter jobbat inatt, vilket förövrigt blev en hel del att göra.. sen så fick man ju knappt nå sömn inatt..
så idag ha de vart en lååååång dag på jobbet.. men men kom hem och albin och jag satt oss vid datan och av någon anledning så kommer en låt upp i mitt huvud, ur filmen oliwer och gänget.. så vi börja lyssna på den och klickad vidare på massa klipp först vara de massa disney filmer, är dom inte för underbara.. gilla ju dom fortfarande.. efter jag skrivit här tänkte jag kolla på endera bernard och bianca lr aladdin :) gillar ju verkligen skönheten och odjuret men ha sett den kanske den senaste månaden 5 gånger så tänkte variera mig :) sen helt plötsligt kommer jag in på disneydax, ni som är runt i min ålder lär ju komma ihåg de.. Räddningspatrullen,luftenshjältar,knattarna, ja alla dessa som gick minns att varje fredag då verkligen längtade man till kvällen, för då var de disneydax med alla syskon och en skål chips och godis :D de var verkligen så himla mysigt.. Himla mysigt att ha de där med alla sina syskon.. fan vad tråkigt att de inte är disneydax nå längre :S synd att man förövrigt jobba varje helg så jag och albin kan endå inte ha sådan kväll.. iförsig skulle vi ju kunna börja med de på söndagar.. :) de ska vi fan göra.. albin och jag och nån trevlig disney film och massa snask.. Hoppas senare i framtid lr de ska fan vara så, hoppas jag på ett fint stort hus, med en riktigt mysigt vardagsrum..
där ska jag och alla mina ungar, ja de ska fan vara många, kul med syskon, får  albin lära dom allt han kan :D sen ska jag ha min man med där förstås också:) ska hela familjen vara samlad och mysa.. Ja de är verkligen vad jag önska mig..
Vem fan bry sig om fylla och fest varje helg, om man kan ha hela sin familj och mysa iställe :)
men visst kan föräldrarna gå ut nån gång ibland endå bara för att få vara vuxna.  ne nu ska jag se film..

ciao bellaaa.. puss hej

lite trasig och knasiga, de är vår refräng, lite trasiga och knasiga i vårt trasdocksgäng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0