wooohoooo...

hejhej..

så trött så de liknar ingenting.. bläää men endå kan jag inte sova mer...
fredag och lördag ha bestått av jobb kul lr kanske inte... jag ha jobbat 32 timmar på två dagar,,,
de är fan ett dygn på plus en arbetsdag konstigt att man är trött hehe.. no life lr vad säger man..
ssen ha de väl inte hänt något speciellt kul, allt stå på samma går varken bakåt lr framåt lr jo känns mer som
de går bakåt än framåt trött man blir.. :S kan de inte bara bli som man vill ha blivit så glad då....

sen så är de fest på gladan den 29/5.. då ska alla gå dit.. för de är vi bartender i baren som anordnar festen,,
då ska vi vara med och festa med.. för en gångs skull så då är de bara att gå ut.. finns förköp så köp gärna de..
100 spänn kosta den och då får ni en drink.. så jag hoppas alla tar er i kragen och kommer..
De kommer bli en riktigt rolig kväll.. två djs och breakdansar där med..

ne nu ska jag vänta på ett samtal så de händer något... :( om de nu kommer nån gång...


puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att ni får anordna nått :)

Tror nog de blir roligare då, så man får nog ta å palla sig ut då :)

2009-05-11 @ 11:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0