mirakel kommer ofta?!

hejhej...

Kan ju börja med fredag då, man vaknade rätt tidigt tvinga sig upp och gick på tråk resurs alltså en timma där känns som en hel dag alltså. Sen åkte man iväg och träna som vanligt. Sen efter deåkte jag och bea hem till mamma och strök våra skjortor till modevisningen lr ja bea strök skjortorna :P sen fick vi lite fika av mamma sen fick vi brottom hem eftersom vi skulle börja redan klockan fem. Så står jag i duschen hör jag hur bea skriker av förtvivland, har hon bränt håret i locktången :/ så de blev himla stressigt innan vi hade fixat allting och gjort oss iordning och tog oss dit.

Men vi såg rätt fina ut i klädenra vi hade på oss.. Under vsningen så fick vi mat och äta fan vad jag åt mycke mer än en hel karl tamme fan haha.. sen när visningen var slut så åkte vi hem gjorde oss i ordning drack nå groggar och ner på gladan igen.. vi hade rätt skojj fast de inte var nå folk där knappt.. men jag drack mina tequila och bea sin mora nisse.. sen fick vi som tur var skjus hem av stevo annars hade vi fått gått i kylan hem.. sen hade vi tur och fick varsin kebabrulle av Ali snäll han :) sen när vi kom hem satt vi och sncka tror jag inte kom i säng förns fem typ.


Sen när man vakna på lördag var man ju inte allt för pigg kan jag ju säga.. Fett sliten var man ;) hehe.. ssen försökte bea och jag komma på något och göra men vi kom ej på något så for hem till mamma igen.. när vi fick snylta lite mat som vi gjorde iordning :) kotletter med strips.. sen åkte man hem och vilade en sväng lr ja bea och jag försökte se the grudge men jag somnade för tredje gången haha men bea sågen faktis.. sen så fick jag skjusa niklas till bollsta som skulle hämta sen bil sen hem och hämta syrran och hennes kompis och skjusa dom till solle för dom skulle på hullsta små tjejerna :P sen så åkte vi hem och gjord eoss iordning ochbea skulle locka mitt hår men då blev de en olycka igen den där locktången bringar inget annat än olyck.. fick jag fint brännmärke i facet :) hehe .. sen så åkte vi och jobb var inge specielt med folk men fick ju lite dricks iaf de var ju bra :)


Sen söndag blev inte ås mycke av den dagen.. bea och jag sov till klockan tre på eftermiddagen sen så åkte vi och käka sne låg vi bara i soffan tills albin kom hem sen forsatt vi ligga i soffan och göra igenting och käka chips haha :P


Sen idag måndag så klev man upp skjusa albin till dagis sen åkte man till resurs själv.. sen har de blivit massa jidder med min pengar.. så jag komma få för lite denna månad sen nästa med.. för diskutera med kärringen på försäkringskassa men dom fatta ju inte att jag behöver alla pengar jag kan få men dom är ju så jävla hjärnrubbad så hon fatta ju inte de.. ååh vad irriterd jag blev.. så dom pengar jag hade tjänat för köpa mina lacoste skor gick ju nu åt helvete så nu blir de inge lacoste skor vet int ehur llänge jag ha velat haft dom.. Ingen som víll köpa ett par till mig? sen kan ju ni slänga dit en henry Lioyd jacka på köpte också inte helt fel ;) ne nu ska jag lägga min sur unge Albin som står här ochs kriker sen ska jag forsätta kolla hockeyn,,, hejja hejja modo...

Puss hej...

Hoppas på ett mirakel... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0