Svampbob fyrkant?!

hejhej alla mina trogna läsare...

Sitter här och filosoferar medans Albin sitter som ett ljus och kolla på svampbob igentligen skulle han sova vid det här laget men de blev en väldigt lång förmiddags lur för pojken så han får vara uppe lite längre idag..

Han håller på hjälpa mamma och tvätta, då kan man ju inte sova liksom de som är så kul ;) Jag har ju börjat jobba lr ja vad säger man ha jobbet en dag sen har dom inte hört av sig mer så jag vet ej när jag ska jobba nästa gång men de lär väl märkas.. Imorn ska jag iaf med albin på bvc för hans ka på två år kontroll..
Sen lär vi väl vara ute och leka lite i solen om de är nå sol imorgon..
Fan vad glad jag blir nu när sommaren ha börjat de helt sjuk alltså de gör hela min dag allså.. Jag älska verkligen sommaren jag skulle kunna ha sommar året om..


Ha inte skrivit på ett tag men ha vart bort rest,.. Men orka inte skriva om det, var kul de var de iaf :P
Sitter här och funderar på varför livet måste vara så komplicerat jämt?!
Ibland känner jag verkligen bara för krypa in ett hål och aldrig mer komma ut.. känner att man inte har nån ork till någonting.. Jag vill inte jobba, jag vill inte ha nån nära, jag vill inte göra något. Känner att allt bara är hopplöst, men sen nästa sekund kan jag helt plötsligt känna hur livet leker och allt är så underbart.. Jag är verkligen konstigt jag, men man får tänka som svampbob man ska vara positiv till allt.. Finns väl alltid nån mening med vad som händer.


Ne nu ska albin borsta sina täder och duscha sen ska han sova, och jag forsätta tvätta...

puss hej dumma tjej...

Grattis på föddelsedagen till dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0