Vilse i pannkakan?!

Haha vilken helg hehe den har ju vart händelserik iaf.
Man kan ju inte klaga direkt lr ja de väll inga roliga saker som har hänt direkt men,,



Igår var man på fest hos nina.. de var rätt kul faktis.. förutom man fick veta att några av mina polare har suttit och snacka bakom ryggen på mig.. Sagt att bea och jag var typ kaxiga och överlägsna. ( ni som int ehänger med bea och jag gick ner nykter på gladan i fredags och bara kolla och då hade tydligen folk uppfattas oss så..) Jag mena vi går ner nyktra på krogen vilket dom flesta inte ens skulle göra de, men vilket fall som helst gjorde vi de hade inge smink och typ inge specielt fina kläder och man blir ju lite mer lugn och tillbaka dragen när man är nykter.. Men jag var trevlig och prata med alla endå.. men tydligen var man överlägsen och kaxig... Men men skitsamma nu.. tycker de är tråkigt iaf man ska få höra sånt...

sen då skulle vi åka ner till stan.. då ska alla få åka med magda ner till stan.. och då fråga såklart jag om bea och jag kan åka med ner.. ne de kan vi tydligen inte göra.. då lackar jag ur hur i fan kan man va så jävla oshyssst ska vi behöva ta en taxi jävel ner. Liksom jag har en liten jävla suzuki jag mena jag tog in fan fem i den jäkla lill bilen utan gnäll, när magda ringde en gång och sa att hon och bettan behövde skjus sen så kom dom tre st till jag mena jag är shysst och säger att de är okej.... visst magda de klass skillnad med eran bil men för helvete jag vill ha min bil hel också.. och ni har en stor kombi saab jag mena två st mer får ni in i den bilen..utan att den går sönder liksom..sen så forsätter vi gapa där i köket sluta med hon springer i väg och blir lessen.. men jag orka inte bry mig jag tycker de hon som gör fel.. Men i sådana här tillfällen märker man vilka som är en riktiga kompisar också jag mena de var inga som brydde sig om att bea och jag blev kvar hos nina, dom bara åkte ner till stan.. man kan ställa upp för sina kompisar och säga att dom tycker de e fel också.. men men då är dom hellre tyst så inte dom behöver hamna i nån diskution... Jaja men vilket fall som helst kom viner till stan tillsist.. vi gick på gladan en sväng träffade talli och roger drack och jade kul med dom.. sen gick vi en sväng på kramm men de var väll halv skojj där hela kvällen gick rätt fort.. de enda jag kommer ihåg mest är att nån jävla kärring stämpla mig på foten i kön till jackorna de gjorde så jävla ont så nu är foten blå.. sen så fick vi stå å vänta på skjus hem i typ hundra år jag hölll på frysa arslet av mig helt sjuk jag trodde jag skulle dö hehe men så går de när man är sommarklädd.. nästa gång blir de skoterdräkt hehe...


menmen sen har de hänt en del fler saker men de tänker jag inte ta här i bloggen.. nu ska jag forsätta kolla på hockeyn men jag blir lite grinig nu för blev nyss 1-1 ju :( men men nu ska vi vänta på att roger och talli kommer förbi en sväng..


hejhopp min sockertopp

"jag önska en önskan, hoppas den slår in"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0