bakis bakis bakis

hejhopp gummisnopp..

Man var ju ut igår på kramm.. fy vad full jag blev tillsist iaf.. iaf med tanke på hur jag mår idag.. för jag bruka aldrig vara bakis men nu fy fan tror huvudet ska sprängas bort för mig.. Ne men bea och jag drog i oss en vinare sen gick vi ner och då mena jag GICK ner till kramm fan vad drygt.. men väl frame var de väl kul.. utom en liten misär men skit hon vilken idiot. Men träffa massa folk och hade kul. sen gick vi till gladan och dansa lite där..

Fy fan när jag vakna imorse mådde man inte så jävla bra kan jag lova men vad gör man..
snart ska jag och hämta albin.. sen tänkte jag börja packa lite här i lägenheten kommer ju aldrig tillskott,
lova om jag känne rmig rätt så komma jag stå dagen innan lr något.. skjuter upp allt jämt...
Seen måste jag fan få i mig nå mat också.. sen ska man jobba på gladan på lördag med.. sen nästa helg så..
inge crusing för mig sen kommer ju brudarna hit men men :(  föresten en viss person kom förbi igår ens väng med söt du är alltså ;)


aja nu ska jag åka lycka till, till mig..

puss hej

*saknar dig söt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0