Besikning

Hejhej..
Nu har man fått slitit sig ur sängen för man är så trött tvätta till tre i natt så man är lite sliten..
Eller man ha ju vart uppe sent varje kväll denna vecka sen klivit upp och jobba sen flyttat så jag känner att jag är jävligt sliten.. Känner mina axlar och nacke mår inte bra av detta dom håller fan på trilla av,, Men nog med gnäll nu.

Nu ska man gå bort till gamlägenheten och se hur de går. hoppas fan de går bra annars dör jag.. bea skulle följa med också men en hon orka inte hon vill sova han :P om man kunde få göra de jag med.Ne nu ska jag gå så han inte får stå där borta och vänta-.. skriver väl mer sen hur de gick ;)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0