morgonstund har guld i mun?

haha vem fan har kommit på de jäkla uttrycket? Den personen måste vart rubbad..
Själv var man upp kvart över åtta idag.. Måttligt imponerad av mig själv eftersom jag aldrig kommer upp förns typ tio tidigast.. Men nu har jag käkat en potion havregrynsgröt och snart ska jag klä på albin och köra han till dagis sen jobbet en sväng.. sen är de bara fortsätta med flytten, fy fan vad drygt de är..
Sen ser jag de fina vädret som är idag komma jag vilja fara och bada ju :(

Aja jag ska sluta hänga läpp nu och göra något vettigt.. skriver väl mer sen...

image15
syrran komme rhem från gotland idag :P

image16
Ihelgen ska man jobba hela crusingen de suger men jag får ju pengar :) Vad skulle gladan vara utan
mig och bea liksom hehe :P

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0