tapetsering och magont..

hejhopp alla glada läsare :)

Tänkte uppdatera er lite om mitt liv.. Just nu är juha här och tapetsera mitt rum de är de enda som är kvar nu annars är hela lägenheten klar.. förutom två lampor som ska upp men annars har vi fått de jäkligt mysigt..
Bea och jag sitter med tända ljus på kvällen med mackor och te. haha vi är som ett gammalt gift par men vad gör man ;)tror de komma bli riktigt fint på mitt rum när de är klart föresten :P men men.. föresten ihelgen ska man ¨åka bort åker på fredag och kommer hem på söndag ;) ska bli kul men lite pirrigt är det.. Sen ska ju albin följa med också hoppas de går bra för han och sitta och åka så länge men de ordna sig nog får packa i bilen med massa saker man kan muta han med och saker ;) Sen har jag så jävla ont i magen vette fan vad de är alltså ha haft de i flera dagar nu :( inge skojj.

ne nu ska jag åka köpa mer tapeseringslim så man får upp alla tapeter :P

puss hej

*tycke rom dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0