Toalett dykaren!

image8

hejhopp..
igår kväll/natt satt bea och jag snacka skit som vanligt, när vi plötsligt hör från toan plask plask..
Jag springer dit och får se en liten berit som kämpar för sitt liv i toan. tar tag i henne och kasta hon i duschen och bea duscha av henne.. sen satt hon här i vardagsrummet och slicka skamset av sig haha :P Så jäkla ful var hon, såg ut som en råtta... Som ni kanske ser på bilderna.

image9
image10


Idag har man inte gjort så mycke sov typ hur länge som hellst.. Sen åkte vi och bada med roger och dom.. de var jävligt kallt men vad fan. Sen åkte vi till bollsta och satt där och snacka skit :) nu är man hemma ska nog gå och lägga mig i tid så man orka upp till jobbet imorn...

*sakna dig min söt*

image11
Soo long suckers :P

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0