tonfisk ur burken

hejhopp alla glada...

Nu var man hemma igen.. efter en lång färd hem igår var man hemma igen.. har haft de väldigt trevligt där uppe i
kalix faktis alla vara väldigt trevliga :) och massa söta bebisar var de där :) Men fy fan vad trött jag var igår när jag kom hem höll på somna stånende :P

Fy fan vilket tråk väder de är idag för överigt.. bara regn regn.. men jag sitter här och käka tonfisk haha brist på frukost idag ;) albin står här brevid och leker.. men ska strax fara lämna han på dagis och sen iväg på jobbet.. Senare idag hade jag tänkt öppna mitt tränings kor och träna fy fan man lär väl dö efter några minuter ;)

sen ska jag iväg och träffa jocke en sväng med.. sen kanske man åker till mor en sväng.. Imorgon kommer min far upp och hälsa på.. har han sagt iaf.. men men man vet ju aldrig med han.. var över ett år sen man träffa han sist,,,

ne nu ska jag ta fingrarna ur arslet iaf...

*tycker om dig*

puss puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0