Achey breaky heart...

hejhopp alla glada..

Ja helgen har ju bestått av jobb..
Fredag stod jag i gaderoben på gladan inge mer med de...
Lördag jobba man i baren, de var ju kinky night.. De var ju fullsatt vilket var väldigt roligt..
Så hoppas folk forsättter kommer.. för går alla dit blir de ju roligt. Fick bra med dricks också..
Sen söndag så jobba man på julbord på gladan.. de var väl kul de med.. fast man var helt slut när man
kom hem på söndags eftermiddagen.. ville bara lägga mig och dö i soffan.. idag ha jag inte gjort så mycke ha tagit
de lugnt hämtat Elvira på skolan.. sen kom mamma hem de var trevligt.. man sakna ju dom när dom är borta...
Ska dit och hälsa på imorn, och få lite godis hehe :P sen kommer nog min jocke hem imorn.. börja faktis sakna hans nuna :P haha Sen var väl de inte så mycke för tillfället..

uppdatera väl mer sen...

puss hej

image62
lördags innan jobbet..
image63
lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0