crash world!

hejhopp!
sitter här ska snart iväg på jobbet och jobba idag igen.. var rätt hyffsat med folk igår trodde inte de skulle vara en människa,, får väl se om de bli bra idag med.. Hade ett givande samtal i telefon igår gjorde mig glad iaf.. lr ja lite iaf.. men solskenet ha inte kommit än.. idag ha jag vart på stan och ahndla lite var helt tomt här hemma...
sen ha jag rensat klart albins leksaker.. föresten grattis till min pappa som blivit gamgubbe idag 50 år...
Ha väl inte så mycke att säga just nu igentligen?  fan vad min blogg är tråkig. stackars er som läser denna alltså.. försökte få igång min digital kamera så man kan lägga ut lite bilder här varje dag de är alltid roligt..
Sen ha bea klippt albin idag hans hår växer ju som ogräs alltså så lång hårig.. aja men nu ska jag bege mig till jobbet...

"hold on everthing gone be allright, if you just hold on to me to night"

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0