hundjävlar och suragubbar från helvete!!

hejhopp alla glada...

själv är man MINDRE glad just nu.. Ha bott hemma i mammas hus hela veckan, för hon är bort rest..
så har jag passat hundarna.. men iaf idag ska jag släppa ut dom så dom får pinka som dom alltid gör.. men när jag kommer ut så är dom spårlöst försvunna.. får panik börja ropa men inga hundar.. springer runt alla gator och ropa och skriker men inga hundra.. får mer och mer panik.. och tänker när jag hittar dom kommer jag nacka dom.. så får jag springa in till albin klä på han sätta han i bilen och köra runt och leta efter ett bra tag ser en jag en gubbe långt bort som står och kolla på nå hundar de är ju så klart mina.. kommer dit ocgh hoppar ut ur bilen.. Gubben- är de dina hundar? Jag-ja de är ju de... Gubben-du kanske bordde ta hand om dina hundar bättre, dom höll på bli överkörd.. Jag- ja men dom smet. Gubben- ja men de är ägarens ansvar.. jag- mutra och kasta in hund jävlarna i bilen... Jag vet a´tt de är jag som ska ta hand om hundarna.. men hallå tror han jag vill dom ska smita och jag ska behöva leta efter dom hela dagen.. knappast.. för jag var redan irriterad på hundarna sen kommer den där jävla gubben och gör mig ännu mer arg men men sånt är livet.... Igår jobbade jag på gladan.. lika givande som vanligt igår var jag så less hela kvällen var ej så jäkla sugen på att jobba men vad gör man.. ställer upp för laget..
träffa lite roligt folk iaf..  sandra jag evt att du läser min blogg.. jag har din klocka hos mig hehe :P

Ikväll är de kinky night  på gladan.. de ska bli skojj.. bea och jag hade tänkt klä oss lite kinky iaf hahaha.. ni får väl se ikväll vad vi hittar på ;) lite kul måste man ju få ha fast man jobbar :) nu sitter jag och min prupp albin här och diggar musik och dricker nyponsoppa haha.. just förtillfället när jag kolla på albin försvinner alla bekymmer ett litet tag och jag blir glad.. men sen kommer verkligheten tillbaka som en kall hand som lägger sig på ens varma rygg :(
men de löser väl sig nån dag iaf.. hoppas jag, jag hoppas verkligen de blir bra.. en gång kanske man kan förlåt men två är oacceptabelt.. De vet du också..



blå blå ögon lovade att du var bara min, jag trodde på varje ord du sa till mig.. blå blå löften var de, men du menade ingenting,  så låt bara låt mig glömma bort dig..

Grattis tobias till muck idag...

Puss hej

image58
älskar
image59
me
image60
kärlek
image61
hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: Marie Mansour

Hej Emelie.. Haft problem med rymmande hundar? Jag vet hur det är. Lite lustigt att jag hamnade på din blogg när jag googlade på "skyltsöndag Kramfors". Vilka fina kort på Albin. var ett tag sen man såg er så jag kände inte ens igen honom när han tydligen klippt sig :)

Trivs ni bra borta på Faktorsvägen?

Ha det bra!

Hälsningar.. förra grannen.

2007-12-02 @ 09:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0