oh jah, i falling down!

hejhopp alla glada...
Nu sitter man här och tänkte uppdatera lite av mitt jätte intressanta liv :P
Idag var alla syskon här hos mig.. kan tyvärr kan jag inte skriva varför för mamma får inte veta ;)
man vet ju aldrig om hon läser så¨jag får väl skriva här på julafton vad vi har gjort idag.. men vilket jäkla
jidder innan vi var klar haha.. :) Nu sitter jag här med mina nya skor på mig tänkte prova dom.. lr stövlar kanske jag ska skriva 900kr de var ju saftigt men de var länge sen jag köpte skor och så väl jag har använt dom andra stövlarna är de värt de :) Sitter nu och vänta på bea och kikki vi ska gå på kina och käka :) ska bli väldigt gott för jag är JÄVLIGT hungrig håller på svälta här där jag sitter :p har ju inte ätit något på hela dagen kan ju vara därför .. jag och mina matvanor är ju åt helevte.. kanske därför mina jeans inte passa längre heller lr passa och passa dom ha blivit lös i aslet och de är min mardröm hata de.. är så jävla fult... men men.. nu komma de ju jultider och då vankas de massa mat och gosaker så de nog inga problem haha :D

Sen jag vet verkligen inte vad jag ska göra, igentligen vet jag vad som är bäst för mig,., men jag vill inte de heller för de känns jobbigt.. vill att de ska bli söndag av sina andledningar.. så kanske allt ordna sig.. Snacka om förstöra, du fatta de inte ens. Hoppas de är värt de. När du står där själv.

ne nu ska jag vänta på att jag ska få åka och äta jammi :) dagens höjdpunkt verkligen..

"Hur ska någon kunna tro på kärlek? När världen är som den är"

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0