Utan dina andetag!

Ussch och fy vilken jävla natt de ha varit inatt.. Har drömt mardrömmar vad ska jag inte gå in på.. har bara vridit och vänt mig hela natten och kallsvettas.. ha hört att bea ha typ vart vaken hela natten ha de kännt som :P
Hoppas jag slipper fler sådana nätter annars bli jag tokig.., hyrde en film igår faktis var sugen på de.. bea och jag såg den.. vi ha sett mycke rysare bruka aldrig bli rädd.. men denna var faktis läskig.. den var riktigt bra de tyckte bea med... Från andra sidan heter den.. :) Sen kolla vi på black jack en gammal goding hehe den är bra.
Nu sitter jag här och är lite less i allmänhet..  lyssna på en låt och tänker att de stämmer " det är så logiskt alla fattar utom du" jadu vad säger man....

ne nu ska jag iväg och göra lite ärenden...

puss hej

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0