Vem slår ditt hjärta för?!

Snö snö snö.. Fast de är ju mysigt att de kommer snö så vi inte får en jul med gräsmatta :P
Nu sitter jag här och gör inte mycke, sitter och filosoferar och lyssna på lite gammal dansbands musik..
Haha sjukt att man gilla de.. men de är en skada sen man var liten. Eftersom mor alltid ha lyssnat massa på dansband... :) Måste ju börja handla julklappar snart, har ju några man ska handla till *pust*
Ja nu har jocke kommit hem med. lr ja de var ju några dagar sen.. Mysigt de :) Fast vi har ju våra despyter nu och då men de nog bara för att bägga har en tendens att vilja bestämma :P men de bruka lösa sig lika snabbt...
I helgen så jobbade jag på gladan.. både jag,bea och jocke jobbade lördag :) när vi kom hem var vi så jävla hungriga.. så jocke och bea gjorde köttbullar och makaroner haha så tror vi inte kom i säng förns halv fem så lite trött man var på söndags morgon, lr eftermiddag kanske man ska säga :P
Nu till helgen ska man jobba hela helgen med som vanligt.. jag gör inget annat än att jobba på helgerna men vad fan :P mår ju bättre morgonen efter då iaf.. var år och dagar sen jag festa tror de var sist när jag var i kalix hehe...
men jag känner inget behov heller...

ne nu ska jag hoppa in i en varm dusch så man slipper kylan ett tag ;)

lägga nå pics

image66
jocke jobba ( hitta denna bild mpå en tjejs sida, tror han är populär bland brudarna :P )

image67
haha söt unge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0