hahah vilket pucko!

Idag nyss såg jag världens sjukaste sak. Vilken jävla mes du är, kalla andra falsk när du själv måste vara falskast av alla.. Tur att du är ett avslutat kapitel i mitt liv.


Hejhej

vilken sjuk vecka detta ha varit, söp från onsdag till lördag så man är lite slut idag alltså. Men är man ledig så är man. Bea och jag fick nå ryck idag och städade hela lägenheten vid halv elva på kvällen.. Men nu lukta de gott och är rent.. innan lukta de kattbajs huua :( Imorn ska jag ringa till krambo och kolla efter treor så vi får något större boende nån gång hehe :)

Ne nu ska vi kolla på film en rysare buuu vad skrämande ;)

*Du är så söt, tur att vi träffa varandra ;)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0